6 månader och 42 minuter gammal

För 6 månaders sedan låg vi på Akademiska efter att ha fått världens finaste pojke! Nu ligger han i mitt knä och sover. Stor skillnad på nu och då och är så otroligt glad över att få vara hans mamma. Många nätter har han gått mig på nerverna och inte velat något annat än sova. Men efter ett leende så är allt glömt. Otroligt lycklig att han känner den tryggheten han känner ifrån mig och att han helst av allt vill vara med sin mamma.
 
Att se utvecklingen av ett barn är det underbaraste som finns. Ifrån att inte kunnat göra mer än äta,sova och bajsa så kan han nu så mycket. Han är så medveten och det är en otrolig resa man får göra med ett barn.
 
Han ligger just nu och skrattar i sömnen och jag måste bara njuta av detta ögonblick!
 
Min älskade 6 månaders bebis <3
 
 
 

Kommentera här: