Halv!

Jag känner mig otroligt trött och halv idag. Otroligt sliten tjej och saknar sin andra halva mer än någonsin. Är jobbigare än vanligt när jag vet att jag inte kan ringa honom utan måste vänta på att han hör av sig.
 
Fick finbesök av Sofia och hennes mage idag, snart är det dags för henne och jag längtar så mycket för hennes skull. En sådan otroligt upplevelse hon har framför sig. Jag vill igen! :)
 
Mamma kom över med lunch och agerade barnvakt medans jag sov i två timmar, så otroligt värt ska jag säga. Så otroligt skönt att jag har henne. Det kanske är bra att vi inte är hemma allt för ofta så hon orkar med oss när vi är hemma. hehe!
 
Liten har sovit sedan halv åtta ungefär och har sovit i sin egna säng sen en timme tillbaka. Jag väntar bara på att han ska vakna så att jag kan få honom att somna igen och sedan krypa ner själv. Helt slut av någon anledning. Kanske stressen som släpper`?
 
Kom på, ingen sömn för mig, B ska ringa ikväll, undra om jag ska krypa ner i sängen ändå nu.
 
Vi får se!
 
Ciao<3

Kommentarer:

1 Ronja:

Men Hanna du är sjukt stark som klarar av den här situationen! Snart är de över ska du se ♥

Svar: Tack vännen <3
Savolainen

Kommentera här: