Last day!

Nu är vi ensamma igen, bara jag och liten mot världen. B åkte runt 1 idag och jag har mått piss. Ni vet när gråten är sådär uppe i halsen och tårarna pressar på. Jag vet inte varför, jag har varit okej med dehär hela tiden och det har inte vart några problem, men nu när han har åkt så är det super jobbigt. Men med lite tur så släpper det när jag åker till Sverige. Imorgon är det min och litens tur att lämna detta land.
 
Jag längtar sönder efter det men som jag har sagt innan så önskade jag att hela vår lilla familj kunde få åka hem. Men icke!
 
Åh, fick en alla hjärtans dag present av B igår, vi ger inget speciellt, snarare om man behöver något. Jag gav honom en ansiktstvätt och ansiktskräm eftersom han har tjatat om det. Så inget speciellt, men jag fick en tshirt med en bild på honom och liten på. Världens finaste gåva. Den vill jag inte använda alls, funderar på om den ska upp på väggen i litens rum eller något sånt.
 
Helt osammanhängande inlägg, men hur som, SNART är vi hemma igen!!

Ciao<3
 
Liten just nu!

Kommentera här: