Torsdag redan?

Den här veckan har gått otroligt fort, känns som om det var Söndag igår nästan. Imorgon är det fredag och helg igen. Hur gick detta till?
 
Dagarna bjuder inte på så mycket för tillfället, det drar ihop sig med kontraktet och allt så vi håller oss hemma för att det inte ska få några konsekvenser. Vilket är lite tråkigt, men för det bästa. Dagarna spenderas genom att busa med liten som för övrigt börjar prata bebiska (Tidigare så har det endast varit ljud som kommit ut men du börjar han få till två bokstäver i sina ord. I början var det typ aaaaa eller ööö, nu har det blivit mer babababa eller dadadada) och titta på serier. Dem jag följer just nu är:
 
Pretty little liars
Kan man något annat än att älska den serien? Önskar att jag hittade den nu så jag hade alla avsnitt att kolla på. Hatar att vänta tills en vecka har gått för att få se nästa avsnitt
 
Revenge
Hat-älskar den,kan inte riktigt bestämma mig om den är bra eller inte. Men nu är jag helt fast! Undrar när den börjar igen?
 
Once upon a time
ÄLSKAR den, min barnsliga sida har sagovärlden kvar samtidigt som det är dramatik och spänning! Rekommenderar starkt!
 
Paradise hotel
Ja, jag vet. Men skön serie att titta på utan att behöva anstränga hjärnan. Verkligen slötitt, men som jag har fastnat i.
 
Efterlyst
Ja, vad kan man säga, man blir chockad över hur folk beter sig i denna värld. Men på något sätt en update på vad det pratas om hemma i Sverige.
 
Ravenswood
Sidoserie till Pretty little liars, som jag snubbla över häromdagen. Fastna direkt i den och ser helst avsnitten på dagen. Även fast det inte är så övertygande saker som händer, så hatar jag egentligen serier med spöken, andar och övernaturliga saker. Just för att jag blir så rädd. Men sjukt bra serie
 
Blacklist
Även den snubbla jag över häromdagen och trodde verkligen inte att jag skulle gilla den. Men efter att ha tittat klart på de avsnitta som legat ute av de ovanstående serierna så var jag tvungen att ge det en chans kände jag. Blev överraskad över hur bra den var och även denna serie har fått mig stuck!
 
Nu har jag tittat klart på de avsnitt som ligger ute från alla dessa serier. Någon som har en ide på någon bra serie jag kan titta på nu?
 
Ciao<3
 

Kommentera här: