Världens längsta natt!

Liten och B somnade vid 20.00 igår kväll. Jag fortsatte titta på den film vi skulle kolla på men vid 21.00 så gav jag upp. Blev otroligt trött av att ligga i mörker med liten framför mig och B bakom. Det är så det funkar nu för tiden. Liten framför mig och snuttar hela natten och B bakom mig så att vi båda får plats under täcket. Jag får alltså ingen space. Jag längtar tills det blir varmt igen så att jag kan få sovrum!
 
Så liten sov ifrån åtta till åtta inatt, däremot så är det inte så underbart som det låter. Han vaknade 15769838 gånget inatt. Tittade på klockan vid 3 och då kändes det som om klockan borde vart 7 på morgonen..  men icke!
 
Hans gnällperioder börjar ge mig sig sakta men säkert, nu kan han sitta med B i alla fall och jag kan få vara fri en stund.
 
Träningen blev även avklarade i morse och vi är nu inne på näst sista veckan. Sjukt hur fort det har gått. 8 veckors träning och 3 med "uppehåll". Hur jag ska lösa det med träningen i Sverige får blir ett senare problem. Kanske får räkna med att det inte går att träna 3 gånger i veckan. Men på något sätt så löser jag det!
 
Ciao <3

Kommentera här: